Rekrutacja 2025/2026
U w a g a !
Zapisy do klasy pierwszej
Publicznej Szkoły Podstawowej
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
w Woli Dębińskiej
na rok szkolny 2025/2026
Informuję, że rodzice, których dzieci będą uczęszczać do pierwszej klasy Publicznej Szkoły Podstawowej
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej
zgodnie z obowiązującym Regulaminem rekrutacji proszeni są
o składanie zgłoszeń z odpowiednimi załącznikami w sekretariacie szkoły
od 10 lutego 2025 r. do 21 lutego 2025 r. do godz.15:00.
Zgłoszenia o przyjęcie do szkoły wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym należy składać w sekretariacie szkoły w godz. od 7:00 - 15:00
(można je pobrać ze strony internetowej www.szkolawola.pl)
Kartę zgłoszenia dziecka do świetlicy szkolnej można pobrać z zakładki „świetlica” i złożyć wraz z dokumentami rekrutacyjnymi.
Dyrektor
mgr inż. Agata Jankowska
Terminy postępowania rekrutacyjnego do Publicznej Szkoły Podstawowej
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej na rok szkolny 2025/2026
1. Od 10 lutego 2025 r. do 21 lutego 2025 r. do godz. 15:00 złożenie zgłoszenia lub wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Termin w postępowaniu uzupełniającym: od 28 lipca 2025 r. do 1 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
Dokumentacja rekrutacyjna:
dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły tj. w Woli Dębińskiej:
Załącznik nr 1 - zgłoszenie dziecka do szkoły podstawowej,
Załącznik nr 5 - potwierdzenie woli przyjęcia,
Załącznik nr 6: dodatkowe informacje:
- oświadczenie o udziale w zajęciach z religii/etyki (na cały cykl kształcenia),
- informacja o stanie zdrowia dziecka,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- informacja o standardach ochrony małoletnich oraz monitoringu wizyjnym.
- orzeczenie lub opinię Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, jeżeli dziecko takie posiada,
- jedno zdjęcie legitymacyjne dziecka na jasnym jednolitym tle, w formie elektronicznej w jakości nie gorszej niż 300 DPI - dostarczyć do dnia 6 marca 2025 r. na nośniku elektronicznym.
dla dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły:
Załącznik nr 2 - wniosek o przyjęcie dziecka spoza obwodu szkoły podstawowej,
Załącznik nr 3 - oświadczenie o uczęszczaniu rodzeństwa do szkoły,
Załącznik nr 4 - oświadczenie o odległości od miejsca zamieszkania do szkoły,
Załącznik nr 5 - potwierdzenie woli przyjęcia,
Załącznik nr 6: dodatkowe informacje:
- oświadczenie o udziale w zajęciach z religii/etyki (na cały cykl kształcenia),
- informacja o stanie zdrowia dziecka,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- informacja o standardach ochrony małoletnich oraz monitoringu wizyjnym.
- orzeczenie lub opinię Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, jeżeli dziecko takie posiada,
- jedno zdjęcie legitymacyjne dziecka na jasnym jednolitym tle, w formie elektronicznej w jakości nie gorszej niż 300 DPI - dostarczyć do dnia 6 marca 2025 r. na nośniku elektronicznym
2. Do 28 lutego 2025 r. do godz.15:00 weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 157 i 158 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz.737 t.j.)
Termin w postępowaniu uzupełniającym: do 5 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
3. 3 marca 2025 r. do godz. 15:00 podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
Termin w postępowaniu uzupełniającym: 6 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
4. Od 4 marca 2025 r. do 6 marca 2025 r. do godz. 15:00 potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.
Termin w postępowaniu uzupełniającym: od 7 sierpnia 2025 r. do 8 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
5. 7 marca 2025 r. do godz.15:00 podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
Termin w postępowaniu uzupełniającym: 11 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.