Artykuły
Artykuły
Aktualności
Regulamin przyjęć na świetlicę
Zasady przyjmowania
1. Kwalifikacji i przyjmowania uczniów do świetlicy dokonuje Komisja Rekrutacyjna w skład, której wchodzi Dyrektor Szkoły, Kierownik świetlicy, nauczyciele – opiekunowie świetlicy
2. Kwalifikowanie i przyjmowanie uczniów do świetlicy dokonuje się na podstawie Karty Zgłoszenia wypełnianego przez rodzica lub prawnego opiekuna.
3. O miejsce w świetlicy w roku szkolnym, którego dotyczy rekrutacja mogą ubiegać się rodzice uczniów uczęszczających do klas 1-3, rodzice samotnie wychowujący dzieci oraz uczniów z klas IV,V, VI, gdy oczekują na dowóz.
4. Ogólna liczba miejsc, jak i ich podział na grupy wynikające z przepisów oraz arkusza organizacyjnego zatwierdzonego przez organ prowadzący.
Kryteria naboru.
1. O przyjęciach do świetlicy decyduje liczba punktów przyznawana w następujących kryteriach:
a) dzieci matek lub ojców samotnie je wychowujący (5 pkt)
b) dzieci z klas I-III, których rodzice pracują w trybie dziennym (4 pkt)
c) dzieci, których rodzeństwo kontynuuje naukę w szkole (3 pkt)
d) dzieci, które rodzeństwo ma orzeczony stopień o niepełnosprawności oraz dziecko z niepełnosprawnością lub przewlekła chorobą (2 pkt)
e) dzieci, których rodzice znajdują się opieką GOPS-u i innych (1 pkt).
2. Punkty ulegają zsumowaniu.
Zadania Komisji Rekrutacyjnej.
1. W celu przeprowadzenia rekrutacji uczniów Dyrektor powołuje odrębnym zarządzeniem Komisję Rekrutacyjną.
2. Do zadań Komisji Rekrutacyjnej należy:
a) podanie do publicznej wiadomości informacji o warunkach rekrutacji,
b) rozpatrzenie wniosków rodziców kandydatów,
c) przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego zgodnie z kryteriami określonymi w zasadach rekrutacji,
d) ustalenie wyników postępowania,
e) sporządzenie protokołu postępowania rekrutacyjnego,
f) uzasadnienie odmowy przyjęcia kandydata,
g) ogłoszenie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do świetlicy
3. Komisja Rekrutacyjna ma prawo do weryfikacji złożonych przez rodziców (prawnych opiekunów) zgłoszeń do świetlicy,
4. Listy, o których mowa w punkcie 2g podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w siedzibie szkoły.
5. Listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia na świetlicę.
6. Dzień podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych na świetlicę jest określony w formie adnotacji umieszczonej na tej liście opatrzonej podpisem przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej.
Procedury odwoławcze.
1. Rodzic dziecka (opiekun prawny), którego dziecko nie zostało przyjęte na świetlice może złożyć odwołanie.
2. Odwołanie wraz z uzasadnieniem składa się pisemnie do Dyrektora Szkoły nie później niż w terminie 7 dni od daty publikacji listy przyjętych.
3. W przypadku odwołania z uwagi na szczególna sytuacje rodzica lub dziecka podaje opis sytuacji.
4. Odwołanie bez uzasadnienie nie będzie rozpatrywane.
5. Dyrektor Szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej w terminie 5 dni od dnia otrzymania odwołania.
6. Decyzja Dyrektora w zakresie odwołania jest ostateczna.
7. Dziecko może być wpisane na listę rezerwową i w razie wolnego miejsca rodzic zostanie poinformowany o tym fakcie.
Pobierz:
Rekrutacja 2025/2026
U w a g a !
Zapisy do klasy pierwszej
Publicznej Szkoły Podstawowej
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
w Woli Dębińskiej
na rok szkolny 2025/2026
Informuję, że rodzice, których dzieci będą uczęszczać do pierwszej klasy Publicznej Szkoły Podstawowej
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej
zgodnie z obowiązującym Regulaminem rekrutacji proszeni są
o składanie zgłoszeń z odpowiednimi załącznikami w sekretariacie szkoły
od 10 lutego 2025 r. do 21 lutego 2025 r. do godz.15:00.
Zgłoszenia o przyjęcie do szkoły wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym należy składać w sekretariacie szkoły w godz. od 7:00 - 15:00
(można je pobrać ze strony internetowej www.szkolawola.pl)
Kartę zgłoszenia dziecka do świetlicy szkolnej można pobrać z zakładki „świetlica” i złożyć wraz z dokumentami rekrutacyjnymi.
Dyrektor
mgr inż. Agata Jankowska
Terminy postępowania rekrutacyjnego do Publicznej Szkoły Podstawowej
im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej na rok szkolny 2025/2026
1. Od 10 lutego 2025 r. do 21 lutego 2025 r. do godz. 15:00 złożenie zgłoszenia lub wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Termin w postępowaniu uzupełniającym: od 28 lipca 2025 r. do 1 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
Dokumentacja rekrutacyjna:
dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły tj. w Woli Dębińskiej:
Załącznik nr 1 - zgłoszenie dziecka do szkoły podstawowej,
Załącznik nr 5 - potwierdzenie woli przyjęcia,
Załącznik nr 6: dodatkowe informacje:
- oświadczenie o udziale w zajęciach z religii/etyki (na cały cykl kształcenia),
- informacja o stanie zdrowia dziecka,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- informacja o standardach ochrony małoletnich oraz monitoringu wizyjnym.
- orzeczenie lub opinię Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, jeżeli dziecko takie posiada,
- jedno zdjęcie legitymacyjne dziecka na jasnym jednolitym tle, w formie elektronicznej w jakości nie gorszej niż 300 DPI - dostarczyć do dnia 6 marca 2025 r. na nośniku elektronicznym.
dla dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły:
Załącznik nr 2 - wniosek o przyjęcie dziecka spoza obwodu szkoły podstawowej,
Załącznik nr 3 - oświadczenie o uczęszczaniu rodzeństwa do szkoły,
Załącznik nr 4 - oświadczenie o odległości od miejsca zamieszkania do szkoły,
Załącznik nr 5 - potwierdzenie woli przyjęcia,
Załącznik nr 6: dodatkowe informacje:
- oświadczenie o udziale w zajęciach z religii/etyki (na cały cykl kształcenia),
- informacja o stanie zdrowia dziecka,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- informacja o standardach ochrony małoletnich oraz monitoringu wizyjnym.
- orzeczenie lub opinię Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, jeżeli dziecko takie posiada,
- jedno zdjęcie legitymacyjne dziecka na jasnym jednolitym tle, w formie elektronicznej w jakości nie gorszej niż 300 DPI - dostarczyć do dnia 6 marca 2025 r. na nośniku elektronicznym
2. Do 28 lutego 2025 r. do godz.15:00 weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 157 i 158 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2024 r. poz.737 t.j.)
Termin w postępowaniu uzupełniającym: do 5 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
3. 3 marca 2025 r. do godz. 15:00 podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
Termin w postępowaniu uzupełniającym: 6 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
4. Od 4 marca 2025 r. do 6 marca 2025 r. do godz. 15:00 potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.
Termin w postępowaniu uzupełniającym: od 7 sierpnia 2025 r. do 8 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
5. 7 marca 2025 r. do godz.15:00 podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
Termin w postępowaniu uzupełniającym: 11 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00.
Zbiórka dla powodzian – razem możemy pomóc!
W związku z dramatyczną sytuacją powodziową, jaka dotknęła województwa opolskie i dolnośląskie, potrzebna jest pilna pomoc dla osób, które straciły swoje domy i dobytek.
Wójt Gminy Dębno wspólnie z placówkami oświatowymi z terenu Gminy Dębno, organizują zbiórkę najpotrzebniejszych rzeczy, aby wesprzeć tych, którzy zmagają się z następstwami tej katastrofy.
Drodzy Mieszkańcy Gminy Dębno, apelujemy do Waszych serc i solidarności – liczy się każda pomoc! Zbieramy:
-
ŻYWNOŚĆ o długim terminie ważności – woda mineralna, makarony, kasze, ryż, konserwy, dania w słoikach, dżemy, płatki, kaszki dla dzieci, cukier, herbata, kawa, mleko UHT, mleko w proszku,
-
ARTYKUŁY HIGIENICZNE I PRZEMYSŁOWE – żele pod prysznic, szampony, mydła, szczoteczki do zębów, podpaski, pampersy, chusteczki nawilżane, ręczniki papierowe, płyny do prania i do naczyń.
NIE PRZYJMUJEMY:
-
Ubrań i tekstyliów;
-
Zabawek;
-
Żywności z krótkim terminem ważności.
Dary można składać w placówkach szkół i przedszkoli oraz w budynku Urzędu Gminy Dębno, w godzinach pracy, w dniach od 17 września 2024 r. do 27 września 2024 r.
Wierzymy, że dzięki Waszej ofiarności wspólnie możemy zrobić wiele dobrego. Każdy gest wsparcia, niezależnie od jego wielkości, ma ogromne znaczenie dla poszkodowanych.
Z góry dziękujemy za każdą pomoc!
Więcej artykułów…
Podkategorie
-
Święta
- Liczba artykułów:
- 7
-
Wydarzenia kulturalne
- Liczba artykułów:
- 18
-
Sport
- Liczba artykułów:
- 30
-
Aktualności
- Liczba artykułów:
- 649
-
Wydarzenia
- Liczba artykułów:
- 17
-
Osiągnięcia
- Liczba artykułów:
- 112
-
Internet
- Liczba artykułów:
- 1
-
Informacje
- Liczba artykułów:
- 25
-
Na wesoło
- Liczba artykułów:
- 2